odchudzanie
  Start » Katalog » Wysyłka i zwroty Moje konto  |  Koszyk  |  Zamówienie  |  Szukaj   
serwis dla sportowców

Akcesoria (50)
Aminokwasy (171)
Batony (18)
Glutamina (37)
Hmb (31)
Kreatyna (113)
Literatura (5)
Napoje izotoniczne (32)
Odchudzanie (188)
Odzież sportowa (8)
Odżywki białkowe (228)
Odżywki typu Gainer (129)
Odżywki węglowodanowe (41)
Pozostałe (120)
Produkty energetyczne (39)
Regeneratory stawów (31)
Stacki, Boostery, Volumizery (97)
Witaminy i minerały (80)
Zestawy promocyjne (17)
Zma i tribulus (53)
Żele, kremy, ma¶ci (4)

Kontakt


Dieta
Kulturystyka
Odchudzanie
Mięsnie
Sterydy
Suplementy
Trening

SPIĘCIA BRZUCHA
Połóż się na plecach na podłodze. Podudzia możesz ułożyć na ławce, albo jak wolisz tylko zgiąć nogi w kolanach mając stopy oparte o podłogę. Taka pozycja zapewnia przyleganie dolnych partii grzbietu do podłogi. Ręce umieść za głową i unoś górną część tułowia do góry przemieszzając żebra w kierunku bioder aż do momentu uczucia silnego napięcia mięśni brzucha. W tym punkcie ruchu zrób minimalną przerwę przytrzymując napięte mięśnie, po czym powoli wróć do pozycji startowej. Przy spinaniu mięśni rób wydech. Ta wskazówka oddechowa dotyczy wszystkich ćwiczeń na mięśnie brzucha.


UNOSZENIE NÓG WISZĄC NA DRĄŻKU
Trzymając dłonie nachwytem na drążku (rozstawienie dłoni na szerokość) wykonujemy zwis. Trzymając nogi lekko ugięte w kolanach wykonujemy ruch zginania w stawie biodrowym tak, by jak najbardziej zbliżyć kolana do klatki piersiowej. Opuszczamy stopy przed sobą do pełnego wyprostu nóg w kolanach. Unoszenie wykonujemy szybko z przytrzymaniem uniesionych nóg blisko tułowia, natomiast opuszczamy wolno. Przy unoszeniu wykonujemy wydech natomiast przy opuszczzaniu wdech.
Angażowany jest mięsień prosty brzucha jego dolna część.
Błędem jest bujanie się tułowia oraz zbyt niskie unoszenie nóg.


SCYZORYKI
Ćwiczenie to wykonujemy szybko starając się, by z podłoża równocześnie unosić tułów i nogi, które powinny być złączone i proste w stawach kolanowych. Przy skłonie pomagają nam ręce, które prowadzimy z boku, w stronę unoszonych nóg, za kolana.
Oddychanie jak przy poprzednich ćwiczeniach. Przy opuszczaniu wdech przy unoszeniu wydech. Ćwiczenie to można również wykonywać w wersji łatwiejszej uginając nogi w stawach kolanowych.
Błędem jest opuszczanie wcześniej tułowia lub nóg oraz nierównoczesne unoszenie tułowia i nóg.


PRZYCIĄGANIE KOLAN
Siedząc w poprzek ławki, chwytając za tylną krawędź, wykonujemy szybkie ruchy uginania i prostowania nóg. Uginając nogi złączone razem staramy się zbliżyć je maksymalnie do klatki piersiowej. Natomiast prostując staramy się, aby stopy nie były poniżej wysokości, na której siedzimy. Wdech przy wyproście. Wydech przy uginaniu.


SKRĘTY TUŁOWIA Z KIJEM
Stojąc w rozkroku z wyprostowanymi rękami, trzymamy kij na barkach i wykonujemy skręty tułowia na przemian w prawo i w lewo w umiarkowanym tempie. Podczas skrętu oglądamy się za ręką w stronę skrętu. Oddychanie wraz ze skrętem.
Ćwiczenie to można wykonywać również siedząc w poprzek ławki, trzymając kolanami krawędźie ławki.
Podczas obu tych ćwiczeń tułów musi być wyprostowany, a nie pochylony w przód

Więcej na temat treningów znajdziesz w serwisie
https://www.megapower.pl/blog/kategoria/trening/